Ik , Nelleke

Ik , Nelleke
gemaakt in Lemmer tijdens de Nazomeren.

Mijn gallery met HSA lo's

Hier mijn gallery met lo's gemaakt met Eileen (HSA) kits Ik ben al jaren Eileen haar member en maak en promoot de lo's gemaakt met haar mooie kits. http://www.ohsnapletsscrap.com/gallery/thumbnails.php?album=14

Mijn OSLS forum gallery

Mijn Facebook link

mijn scrap lo's.op Pinterest.

Mijn Pinterest https://nl.pinterest.com/nellekewissingk/ hier al mijn lo's in Pinterest

vrijdag 24 februari 2023

Alle kits-lo's van HSA -Eileen in 2023

Nov.2023-HSA_ArtsyLeaves

https://www.mymemories.com/store/designers/Happy_Scrap_Arts/?r=happyscraparts


Hier mijn lo - Nov.2023 - Appels in de mand

gemaakt met Eileen haar mooie :HSA_ArtsyLeaves_bt , bedankt Eileen

foto vrij van Pixabay gemaakt door : 

Rebekka D, bedankt.

iets geschaduwd

font - Arial



Hier mijn lo - Nov.2023 - Boslaan

gemaakt met Eileen haar mooie : 

HSA_ArtsyLeaves , bedankt Eileen

foto vrij van Pixabay gemaakt door : 

Valentin, bedankt.

iets geschaduwd

font - Arial



Hier mijn lo - Nov.2023-Herfst kleuren

gemaakt met Eileen haar mooie : 

HSA_ArtsyLeaves , bedankt Eileen

foto vrij van Pixabay gemaakt door : 

eikels gemaakt door Pasja ,bedankt.

vliegenzwam gemaakt door Andreas ,bedankt.

iets geschaduwd

font - Arial





====================================

oct.2023-

HSA-October colors                         

winkel links-oct.2023-HSA-October colors

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-CP-2310-219282





Hier mijn oct.2023-HSA-October colors lo gemaakt met de BT

:okt.2023-mooie kleurenpracht

, mooie kit weer ,bedankt Eileen!

foto's vrij van Pixabay

prachtige kleuren in lucht/bergen/meer/en weerspiegeling 

font-woorden uit de BT/ en Arial CE


Hier mijn oct.2023-HSA-October colors lo's

, mooie kit weer ,bedankt Eileen!

okt.2023-mooie bos kleuren

foto's vrij van Pixabay

natuur , mooie bos kleuren gemaakt door : 

Valentin, bedankt.

font-woorden uit de kit / ArialCE



okt.2023-kleur rijk dorp

Hier mijn oct.2023-HSA-October colors lo's

, mooie kit weer ,bedankt Eileen!

foto's vrij van Pixabay

prachtige kleur huizen gemaakt door:

Udo, bedankt.

font-Woorden uit de kit / ArialCE




 Sept.2023 

HSA-TravelToBelgium


Sept.2023 HSA-TravelToBelgium BT

winkel link-https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2308-218540

Sept.2023 HSA-TravelToBelgium BT

winkel link-

https://digiscrap.shop/happyscraparts/travel_to_belgium_bundle_1819_2



      Sept.2023 HSA-TravelToBelgium

                                                                 Sept.2023 Huis aan het water

                                                                 font-Bodoni MT Black

                                                      foto vrij van Pixabay gemaakt door :NoName 13



Sept.2023 HSA-TravelToBelgium
Sept.2023 Dagje uit  in Belgie
font-Bodoni MT Black
foto vrij van Pixabay gemaakt door:
Thomas - Didgeman




                                                  Sept.2023 HSA-TravelToBelgium BT

                                                           Sept.2023 Beeld man

                                                           font-Bodoni MT Black

                                                          man beeld op het strand

                                                foto vrij van Pixabay gemaakt door:No


==========================================================================

 Aug.2023

Aug.2023 HSA GuidingLight

Hier mijn lo's gemaakt met Eilen haar nieuwe mooie kit : Aug.2023 HSA GuidingLight.

winkel link :

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-CP-2307-217760

https://digiscrap.shop/happyscraparts/guiding_light_1797_2



1e lo- gemaakt met de Aug.2023 HSA GuidingLight BT
Aug.2023 - 1e-Lighthouse
foto's vrij van Pixabay
iets geschaduwd
font-BaskerVille Old Face


                                                        Aug.2023  - 2e-My guiding lighthouse
                                                                      foto's vrij van Pixabay
                                                                      iets geschaduwd
                                                              font-BaskerVille Old Face  


Aug.2023 - 3e-Summer nature
foto's vrij van Pixabay
iets geschaduwd
font-BaskerVille Old Face



  Juli 2023-

HSA-Beachhouse                                   

winkel link-Juli 2023-HSA-Beachhouse

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-CP-2306-216918



Hier is mijn Juli 2023 beach house lo

gemaakt met : Juli 2023-HSA-BeachhouseBT , bedankt Eileen

foto vrij van Pixabay - zon ondergang gemaakt door kordi-vahle, bedankt

winkel link-Juli 2023-HSA-Beachhouse

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-CP-2306-216918




Hier is July 2023 my Happy place on the beach

gemaakt met : 

Juli 2023-HSA-Beachhouse , bedankt Eileen

foto vrij van Pixabay -

zon ondergang gemaakt door stux, bedankt




Mei 2023 

HSA_Botanical_Strawberries bundel

winkel link - https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2304-215769

ook los verkrijgbaar    


                                               Mei 2023 HSA_Botanical_Strawberries BT


Hier is mijn Mei 2023 -Yummie strawberries
gemaakt met Eileen haar mooie nieuwe Mei 2023 - HSA_Botanical_Strawberries  , 
bedankt Eileen
font - Goudy Old Style
foto vrij van Pixabay gemaakt door congerdesign , bedankt
iets geschaduwd


Hier is mijn Mei 2023 - Delicious..
gemaakt met Eileen haar mooie nieuwe Mei 2023 - HSA_Botanical_Strawberries  bundel

HSA_Botanical_Strawberries bundle, 
winkel link -
https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2304-215769
ook apart verkrijgbaar

bedankt Eileen
font - Bell MT
foto vrij van Pixabay gemaakt door  Stocksnap , thanks
iets geschaduwd


Hier is mijn Mei 2023 -Happy Mothersday
gemaakt met Eileen haar mooie nieuwe May 2023 - HSA_Botanical_Strawberries  , 
bedankt Eileen
font - Bodomi MT Condenset
foto vrij van Pixabay gemaakt door  Suju , thanks
iets geschaduwd




                                                                    

April 2023 - 

HSA - Making Memories

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2303-214857

https://digiscrap.shop/happyscraparts/making_memories_bundle_1748_2

ook los verkrijgbaar in de shop

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2303-214857

Hier mijn lo's gemaakt met jou mooie :

April 2023 - HSA - Making Memories , bedankt Eileen

https://digiscrap.shop/happyscraparts/making_memories_bundle_1748_2

ook los verkrijgbaar in de shop

                                                           April 202- Lemmer vissersdorp
                                                   Vroeger was Lemmer een vissersdorp , 
                                                 vele huishoudings konden hiervan leven ,
                       maar toen de zuiderzee werd gedempt stierf het vissersdorp langzaam uit.
                                          foto vrij van ons Lemmer forum op Facebook
                            gemaakt met de mooie : april 2023 - HSA - Making Memories
                                                         iets geschaduwd  font-ArialCE                                  






ABC is van April 2023 - HSA - Making Memories FWP
foto gratis van Lemmer forum site op Facebook
Begin 1901 tot 1968 hadden we een treinstation in Lemmer, de trein reed naar Joure (eindstation) en weer terug naar Lemmer, veel mensen gebruikten de trein om ergens heen te gaan.. mensen gebruikten ook ons treintje om Amsterdam te bezoeken,  ook ging er veel naar andere plaatsen, zoals cokes voor de huizen om warm te houden en voor het koken van hun maaltijden.
een beetje geschaduwd


April 2023-Mijn vader-Amsterdam-1944
Ik heb dit gemaakt met je mini
eigen foto van mijn mijn vader toen hij 14 jaar oud was, in de tweede wereldoorlog moest hij eten brengen naar zijn oudere zus en haar familie die in Amsterdam woonde, het was gevaarlijk omdat de Duitse soldaten hem daar niet hoefden te zien met voedsel, zo ja, dan verloor hij alles, maar dit is nooit gebeurd!Het was zeer gevaarlijk iedere keer deze reis te maken, het is ook bijna 1x mis gegaan maar toen heeft mijn vader bij iemand aangebeld om te schuilen voor de Duitsers.
een beetje geschaduwd
font -ArialCE



April 2023-Mijn vader-Amsterdam-1944

Ik heb dit gemaakt met je mini

eigen foto van mijn mijn vader toen hij 14 jaar oud was, in de tweede wereldoorlog moest hij eten brengen naar zijn oudere zus en haar familie die in Amsterdam woonde, het was gevaarlijk omdat de Duitse soldaten hem daar niet hoefden te zien met voedsel, zo ja, dan verloor hij alles, maar dit is nooit gebeurd!Het was zeer gevaarlijk iedere keer deze reis te maken, het is ook bijna 1x mis gegaan maar toen heeft mijn vader bij iemand aangebeld om te schuilen voor de Duitsers.

een beetje geschaduwd

font -ArialCE


                                                 

mei 2023 

HSA_HappyCamper_addon

winkel link op Digiscrap :https://digiscrap.shop/happyscraparts/happy_camper_add_on_1740_2


Mei 2023 - lo 2 Hete luchtballonnen
foto :
Luchtballonnen , vrij van Pixabay gemaakt door : Pexels , bedankt
iets geschaduwd

Mei 2023 - lo 1- Camping plezier
foto :
oude camperbus geschilderd  , vrij van Pixabay gemaakt door : Lexcotan , bedankt
iets geschaduwd
font : Arial black - Bell MT





April 2023-

HSA Needlecraft bundle - 

ook los verkrijgbaar  -  

                                                          https://digiscrap.shop/happyscraparts


                                                                     


                                                                       Hier is mijn lo :

                                                      April 2023 Be creative with needle & pins

                                             foto vrij van  Pixabay gemaakt doornebulosagrafica , 

                                                                           bedankt.

                                                                    iets geschaduwd


April 2023 - Be creative
foto vrij van  Pixabay gemaakt door pasja1000 , bedankt
Eileen haar mooie : HSA Needlecraft bundle
iets geschaduwd


April 2023 HSA Needle & craft 
foto vrij van  Pixabay gemaakt door StillWorksImagery , bedankt
iets geschaduwd


April 2023 - Needlecraft with Jeans
foto vrij van  Pixabay gemaakt door  Carola68 , bedankt
gemaakt met de  BT 
iets geschaduwd










April 2023 - 

HSA - Making Memories

shop links


April 2023 - Lemmer vissersdorp
Vroeger was Lemmer een vissersdorp , vele huishoudings konden hiervan leven , maar toen de zuiderzee werd gedempt stierf het vissersdorp langzaam uit.
foto vrij van ons Lemmer forum op Facebook
gemaakt met de mooie : april 2023 - HSA - Making Memories
iets geschaduwd
font-ArialCE


April 2023 -Lemmer treinstation begin 1900

ABC is vanaf april 2023 - HSA - Making Memories FWP
foto gratis van Lemmer forum site op Facebook
Begin 1901 tot 1968 hadden we een treinstation in Lemmer, de trein reed naar Joure (eindstation) en weer terug naar Lemmer, veel mensen gebruikten de trein om ergens heen te gaan.. mensen gebruikten ook ons treintje om Amsterdam te bezoeken,  ook ging er veel naar andere plaatsen, zoals cokes voor de huizen om warm te houden en voor het koken van hun maaltijden.
een beetje geschaduwd


Hier mijn lo's gemaakt met jou mooie :
April 2023 - HSA - Making Memories , bedankt Eileen
April 2023-Mijn vader-Amsterdam-1944
Ik heb dit gemaakt met je mini
eigen foto van mijn mijn vader toen hij 14 jaar oud was, in de tweede wereldoorlog moest hij eten brengen naar zijn oudere zus en haar familie die in Amsterdam woonde, het was gevaarlijk omdat de Duitse soldaten hem daar niet hoefden te zien met voedsel, zo ja, dan verloor hij alles, maar dit is nooit gebeurd!Het was zeer gevaarlijk iedere keer deze reis te maken, het is ook bijna 1x mis gegaan maar toen heeft mijn vader bij iemand aangebeld om te schuilen voor de Duitsers.
een beetje geschaduwd
font -ArialCE







Maart 2023 - 

HSA Lucky Me

shop links :



Maart 2023 - HSA Lucky Me BT


my March 2023 - Lucky You ..



my March 2023 - Never give up ..


Hier mijn March 2023 Happy birthday Dawn

Deze heb ik gemaakt voor mijn Canadese scrapvriendin Dawn Cambell

, wij zijn al sinds 2009 scrapmaatjes op digitale basis , hebben in vele scrap forums samen gewerkt.

foto vrij van het net    gemaakt met Eileen haar mooie March 2023 - HSA LuckyMe kit ,bedankt Eileen

font-ArialCE     -   iets geschaduwd




Feb.2023-
HSA ArtsyBits-11

shop links

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2301-213633



Feb.2023 - my hands- feets-Love-  lo ...


Feb.2023 - my Love =  lo ...


Feb.2023 - my Perfect moment - puppy love...




Jan.2023-

HSA WinterWoods

shop links - 

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=EDHS-BP-2212-212437




lo 1 - Jan.2023 - Winterwonderland



lo 2 -Jan.2023 - A walk in the woods


lo 3 -Jan.2023 - Snowy trees


lo 4 -Jan.2023 - Hello Winter



Jan.2023  

-HSA_ColdOutsideWarmInside

Cold outside Warm inside (digiscrap.shop)


Jan.2023 Brrr its cold outside


Jan.2023 Cold outside bbrrr...


Jan.2023 Snowman...cold outside..brrr..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten